top of page
IMG_2238_edited.jpg

FAQ

  • Μπορώ να έχω λόγο στον τρόπο διαχείρισης του ακινήτου μου και στην τιμολόγησή του;
    Από την αρχή της συνεργασίας μας θα ορίσουμε από κοινού ένα πλάνο διαχείρισης και λειτουργίας που να ικανοποιεί και τις δυο πλευρές. Δεν ξεχνούμε ποτέ ότι το ακίνητο είναι δικό σας και όχι δικό μας και σαφώς σεβόμαστε την ανησυχία και την επιθυμία σας να λειτουργήσει με τον καλύτερο τρόπο. Με τη σειρά μας επιθυμούμε να εμπιστευτείτε την εμπειρία μας και να μας δώσετε την ευκαιρία και την ελευθερία των κινήσεων ώστε να σας φέρουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Όσον αφορά τις τιμολογιακή πολιτική, μπορούμε να ορίσουμε από κοινού μια κατώτατη τιμή την οποία θα τηρούμε. Ο στόχος μας είναι να πετύχουμε ένα συνδυασμό μέγιστης πληρότητας και υψηλότερης τιμής, οπότε να είστε σίγουροι ότι θα εργαστούμε επί αυτού για την βέλτιστη δυνατή απόδοση του ακινήτου σας. Διαθέτουμε την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία, οι οποίες σε συνδυασμό με την συνεχή παρακολούθηση του ανταγωνισμού και την πορεία της αγοράς, μας οδηγούν στην ιδανική επιλογή στρατηγικών και επιλογών.
  • Πως πληρώνομαι εγώ και πως εσείς;
    Τα χρήματα από τις κρατήσεις που προκύπτουν από τα διάφορα κανάλια κρατήσεων (Booking/Airbnb/Expedia κλπ) μπαίνουν απευθείας σε δικό σας λογαριασμό, συνήθως είτε μετά την άφιξη του κάθε επισκέπτη, είτε μετά την αναχώρησή του. Αυτό εξαρτάται από την πολιτική της κάθε εταιρείας. Σε περίπτωση απευθείας κρατήσεων, λαμβάνετε στο λογαριασμό σας σε πρώτη φάση την προκαταβολή που θα ζητηθεί από τον επισκέπτη και το υπόλοιπο της κράτησης την ημέρα της άφιξής του. Στο τέλος κάθε μήνα λαμβάνετε μέσω email ένα αναλυτικό report που αφορά την οικονομική εκκαθάριση ώστε να έχετε την πλήρη και ξεκάθαρη εικόνα των οικονομικών σας. Η εταιρεία μας λαμβάνει το συμφωνηθέν μεταξύ μας ποσοστό επί του τελικού ποσού της κράτησης (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Συνήθως η αμοιβή μας πραγματοποιείται στο τέλος κάθε μήνα και αφορά όλες τις κρατήσεις που είχαν ημερομηνία άφιξης εντός του μήνα.
  • Πόσο καιρό μετά την καταχώρηση του καταλύματός μου θα αρχίσω να κερδίζω χρήματα;
    Από τη στιγμή που θα ξεκινήσει η συνεργασία μας, χρειαζόμαστε 7-15 ημέρες για να καταχωρήσουμε το κατάλυμά σας στις διάφορες πλατφόρμες κρατήσεων (Booking, Airbnb, Expedia κλπ). Μόλις είναι έτοιμη έτοιμη η καταχώριση και η on-line παρουσίας σας αρχίζουν και οι πρώτες κρατήσεις. Στατιστικά ξεκινούν μέσα στον πρώτο μήνα, οπότε και λαμβάνετε τα πρώτα σας έσοδα.
  • Ποιες ελάχιστες προδιαγραφές πρέπει να έχει το ακίνητό μου ώστε να το αναλάβετε;
    Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση βιλών, σπιτιών, διαμερισμάτων και μικρών ξενοδοχείων στο νομό Χανίων. Βασική προϋπόθεση είναι το ακίνητό σας να είναι πλήρως επιπλωμένο και εξοπλισμένο, ώστε να είναι απόλυτα λειτουργικό για τον επισκέπτη. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σίγουρα κλιματιστικό σε όλους τους χώρους, ψυγείο, κουζίνα/κουζινάκι, τηλεόραση, πλυντήριο ρούχων, μαγειρικά σκεύη, ιματισμό, θέρμανση αν προορίζεται για ενοικίαση τους χειμερινούς μήνες, γρήγορο Internet, πυροσβεστήρα, κουτί πρώτων βοηθειών. Επίσης θα πρέπει απαραιτήτως να υπάρχει ασφάλεια αστικής ευθύνης ώστε να είστε καλυμμένοι έναντι αξιώσεων τρίτων για καταβολή αποζημιώσεων ως συνέπεια σωματικών βλαβών και υλικών / περιουσιακών ζημιών. Τέλος θα πρέπει να γίνει επαγγελματική φωτογράφιση του ακινήτου σας, είτε από τον συνεργάτη μας φωτογράφο, είτε από άλλον επαγγελματία φωτογράφο επιθυμείτε εσείς.
  • Μπορώ να ορίσω κάποιους κανόνες διαμονής και χρήσης του ακινήτου μου για τους επισκέπτες;
    Μπορείτε να ορίσετε όποιους κανόνες επιθυμείτε εσείς, τις οποίες θα επικοινωνούμε στον επισκέπτη και προφορικά κατά την άφιξή του αλλά και γραπτώς σε ειδικό έντυπο που θα αφήνουμε μέσα στο κατάλυμα. Παρόλα αυτά οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι η τήρηση αυτών δυστυχώς δε μπορεί να θεωρηθεί δεδομένη. Σε τέτοια περίπτωση εμείς οφείλουμε απλά να τους κάνουμε κάποια σύσταση συμμόρφωσης αλλά δεν αναλαμβάνουμε περαιτέρω ευθύνη.
  • Ενδιαφέρομαι να ακούσω την πρότασή σας για να αποφασίσω αν θέλω να συνεργαστούμε. Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω;
    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στους αριθμούς 6979331071, 6973822423, είτε στο email sales@bluebellsuites.com. Σε πρώτη φάση, θα κανονίσουμε ιδανικά μια συνάντηση μαζί σας ώστε να δούμε και να αξιολογήσουμε το ακίνητό σας. Εάν αυτό είναι δύσκολο για εσάς, μπορείτε εναλλακτικά να μας στείλετε φωτογραφίες και περιγραφή του ακινήτου. Σε δεύτερη φάση, θα σας δώσουμε συμβουλές για την βελτιστοποίηση του ακινήτου σας, καθώς και μια εκτίμηση για την οικονομική του απόδοση. Επίσης θα λάβετε μια εξατομικευμένη προσφορά, βασιζόμενη στις ανάγκες σας.
  • Εάν κάποια στιγμή θέλω να σταματήσω τη συνεργασία μου μαζί σας, ποια είναι η διαδικασία;
    Σε περίπτωση που για προσωπικούς σας λόγους επιθυμείτε κάτι τέτοιο, μπορείτε να μας ενημερώσετε γραπτώς το ελάχιστο ένα μήνα πριν. Το ίδιο ισχύει και από τη δική μας πλευρά. Από τη στιγμή που θα λάβουμε την ειδοποίηση λήξης της συνεργασίας μας, σταματάμε αυτόματα τη λήψη κρατήσεων για το ακίνητό σας. Παρόλα αυτά, κρατήσεις που έχουν ήδη προκύψει πριν από την ημερομηνία της ειδοποίησης, συνεχίζουν να ισχύουν.
  • Μπορώ να ενοικιάσω το ακίνητό μου μόνο για κάποιους μήνες το χρόνο;
    Φυσικά και μπορείτε. Αυτό είναι κάτι που αποφασίζετε μόνο εσείς.
  • Αναλαμβάνετε μόνο την ολοκληρωμένη διαχείριση του ακινήτου μου ή μπορώ να συνεργαστώ μαζί σας μόνο στo κομμάτι της διαχείρισης των κρατήσεων και τη διαδικτυακή προβολή;
    Μπορούμε να προσαρμοστούμε εξ’ ολοκλήρου στις ανάγκες σας. Μπορούμε να αναλάβουμε είτε την ολοκληρωμένη διαχείριση του ακινήτου σας, είτε μόνο τη διαδικτυακή διαχείριση και προβολή του ή ακόμη και μόνο τη λειτουργία του (check in/out, καθαριότητα, 24/7 διαθεσιμότητα για τις ανάγκες του επισκέπτη). Επιλέξτε τις αρμοδιότητες που επιθυμείτε να αναλάβουμε και θα σας ετοιμάσουμε μια προσφορά, εξατομικευμένη στις ανάγκες σας.
  • Τι γίνεται αν έχω ήδη κρατήσεις πριν τη συνεργασία μου με εσάς;
    Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Συνεχίζουμε από το σημείο που αφήνετε το ακίνητό σας και διαχειριζόμαστε και τις κρατήσεις που έχετε ήδη.
  • How do I add a new question & answer?
    To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
  • How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?
    You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
  • Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?
    Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.
bottom of page